The Walking Dead: Michonne - The Complete Season
The Walking Dead: Michonne - A Telltale Miniseries przedstawia ikoniczną, władającą mieczami postać z bestsellerowego komiksu Roberta Kirkmana. Dręczy ją przeszłość i zmaga się z niewyobrażalną stratą i żalem, a ta historia odsłania przyczyny nieobecności Michonne pomiędzy numerami 126 i 139 komiksu. W trakcie trzech odcinków miniserii gracze dowiedzą się, dlaczego Michonne opuściła Ricka, Ezekiela oraz resztę zaufanej grupy... i dlaczego wróciła. Zawiera dostęp do trzech odcinków tej nowej miniserii opracowanej przez nagradzane studio Telltale Games.