Eventide 3: Legacy of Legends
Wciel się w słynną botaniczkę i opiekunkę Kwiatu Paproci – Mary Gilbert – i kolejny raz przenieś się do świata słowiańskich mitów. Udaj się do zapomnianej krainy pośród latających wysp, powstrzymaj oszalałego maga i zdobądź przychylność boga piorunów. Uratuj swojego porwanego brata i zapobiegnij katastrofalnej powodzi wywołanej przez konflikt ludzi z władającymi magią Chmurnikami.