Tropico 5 - Espionage
Świat jest pełen intrygi i tajemnicy. Nawet Tropico kryje cenne skarby, których należy bronić przed światowymi mocarstwami. W nowym dodatku do Tropico 5, „Espionage”, tylko Ty, El Presidente, możesz uchronić Tropico przed szpiegami wroga i mocarstwami, które mogą usiłować wykraść najlepiej strzeżone tajemnice wyspy i wykorzystać je do własnych celów.