Hyper Void
Po raz pierwszy w historii kosmiczne bitwy rozgrywają się nie w głębi galaktyki, lecz w samym środku międzywymiarowych tuneli czasoprzestrzennych! Wyrusz w szaloną podróż w czasie i przestrzeni i walcz z nacierającymi na Ciebie hordami wojowników z całego wszechświata! Zanurz się w trójwymiarowym świecie gry i daj się ponieść elektryzującej ścieżce dźwiękowej! Czeka na Ciebie ponad 25 poziomów, których pokonanie będzie wymagało od Ciebie nie lada zręczności i sprytu. Mało? A co powiesz na trzy EPICKIE konfrontacje z bossami, w trakcie których wszystkie Twoje umiejętności walki w kosmosie zostaną poddane ekstremalnej próbie? Jesteś gotowy wyruszyć na misję, od powodzenia której zależeć będzie przyszłość Twojej rasy?