Zestaw Kinect: Boom Ball 2 + Squid Hero
Zaoszczędź pieniądze kupując dwie barwne gry Kinect w jednym zestawie! Obie gry oferują tryb jednoosobowy oraz tryb współpracy dla 2 graczy. Boom Ball 2 to pogodna gra Kinect, która polega na odbijaniu kul, rozbijaniu cegieł i wysadzaniu wszystkiego w powietrze. Squid Hero to barwna gra zręcznościowa, w której rozbijasz lodowe kryształy i ratujesz zwierzęta. Ostrzeżenie: Codzienne użytkowanie może doprowadzić do świetnej formy fizycznej!