Project Cars
Project CARS to prawdziwa przygoda dla kierowców! Project CARS to gra nadzorowana, testowana i zatwierdzona przez społeczność fanów gier wyścigowych i prawdziwych kierowców. Oto kolejna generacja symulacji wyścigowych i prawdziwe połączenie entuzjazmu fanów z doświadczeniem producentów. Zatop się w świecie gry jak nigdy dotąd, podziwiaj doskonałą grafikę i realistyczny model jazdy, dzięki którym czujesz się jak na prawdziwej drodze. Stwórz swojego kierowcę, wybierz dyscyplinę w dynamicznym trybie kariery i napisz własną historię w niepowtarzalnym sieciowym trybie dla wielu osób. Project CARS zawiera najwięcej tras ze wszystkich gier wyścigowych, jakie pojawiły się ostatnio, może pochwalić się niesamowitym dynamicznym systemem pory dnia oraz warunków pogodowych, a także funkcjonalnościami tuningu i pit stopów. Project CARS powoduje, że konkurenci zostają w tyle!