DRAGON BALL XENOVERSE
Najnowsza gra z serii Dragon Ball pozwala graczom personalizować i rozwijać własnego wojownika, pochodzącego z jednej z pięciu ras, mężczyznę lub kobietę. Dostępnych jest ponad 450 elementów do wykorzystania w przygodach offline i online. Stwórz idealnego awatara, ucz się nowych umiejętności i trenuj pod okiem ulubionych postaci ze świata Dragon Ball. Pomóż Trunksowi walczyć z nowymi przeciwnikami i przywrócić oryginalny bieg historii serii. Dołącz do ponad 200 graczy z całego świata w Mieście Toki Toki, walcz z nimi lub przeciwko nim i rywalizuj w sieciowych turniejach!