I Am Angel
Byłeś dobrym gliną. Kochającym mężem. Lojalnym przyjacielem. Potem kula wystrzelona przez twojego partnera położyła kres temu wszystkiemu. Ale kiedy budzisz się w niebie, raj wydaje się bardziej czyśćcem. Nieskończony spokój doprowadza cię do szaleństwa — dopóki twój anioł nie zaoferuje ci wyboru: pozostać w wiecznym komforcie albo wrócić na Ziemię z boskimi mocami, by powstrzymać apokaliptyczny plan twojego zdrajcy. Uzbrojony w niebiańską broń i prowadzony przez siedmiu archaniołów, będziesz przedzierać się przez armie potępionych w tej wybuchowej grze akcji z perspektywy trzeciej osoby. Opanuj brutalne kombinacje gun-fu, odblokuj anielskie zdolności i władaj legendarnym mieczem Archanioła Michała. Twój były przyjaciel przewodzi teraz satanistycznemu kultowi i używa krwi twojej żony, by przywołać samego Lucyfera. Od neonowych ulic Tokio po płonące bramy piekła, każda kula się liczy, każdy cios ma znaczenie, a każda sekunda przybliża cię do zbawienia lub potępienia. Zmierz się ze stylową walką inspirowaną Devil May Cry, God of War i Bayonettą, stawiając czoła niemożliwym przeciwnościom losu, walcz ze skorumpowanymi aniołami i dokonaj ostatecznego wyboru między zemstą a odkupieniem. Niebo dało ci skrzydła. Piekło dało ci cel. Teraz pokaż im obojgu, z czego jesteś zrobiony. Cechy: Hiperstylowa walka łącząca strzelaninę i boską szermierkę 7 unikalnych anielskich mentorów, którzy obdarzają cię umiejętnościami zmieniającymi rozgrywkę Epickie bitwy z bossami z upadłymi aniołami i demonicznymi generałami Wzruszająca historia zdrady, poświęcenia i odkupienia Oszałamiające lokacje, od niebiańskich królestw po apokaliptyczne miejskie pejzaże Czasami, aby uratować świat, potrzebujesz kogoś, kto już wszystko stracił.