UNABLES
UNABLES to fizyka, łamigłówki i komedia. Witamy w świecie, w którym postacie są tak leniwe, że nawet gracze nie mogą nimi sterować. Bierz więc sprawy w swoje ręce i dzięki naszym innowacyjnym mechanikom rozgrywki kontroluj planszę, nie bohaterów! LUDZIE BĘDĄ RZUCAĆ OBELGAMI, TY BĘDZIESZ RZUCAĆ LUDŹMI Gra posiada precyzyjne, 360-stopniowe sterowanie ze zwolnionym tempem, żeby obracać, pchać, rzucać i katapultować wszystko i wszystkich na ekranie. Żaden gangster, zombiak, czy anemiczny wampir nie będą już spać spokojnie. Rozwiązuj zagadki, robiąc pożytek z grawitacji, wykonuj zadania, odblokowuj nowe, oryginalne poziomy i sekrety!