Space CleanUp: Cosmic Robot Disinfector
Witaj po mniej efektownej stronie eksploracji kosmosu! W Space CleanUp: Cosmic Robot Disinfector przejmujesz kontrolę nad zaawansowanym androidem, którego zadaniem jest ważna, ale wyjątkowo brudna praca: sprzątanie stacji kosmicznych po intensywnych bitwach z kosmitami. **Cechy gry:** * **Wyjątkowa przygoda z perspektywy pierwszej osoby:** Poznaj eksplorację kosmosu z nowej perspektywy, przemierzając zdobyte stacje kosmiczne w widoku pierwszoosobowym. * **Zostań kosmicznym sprzątaczem:** Używaj potężnego strumienia wody, aby usuwać zieloną kosmiczną maź i gruzy, pozostawiając stacje lśniąco czyste. * **Poszukiwacz skarbów za dnia, sprzątacz nocą:** Wykorzystuj laser do zbierania cennych artefaktów pozostawionych w chaosie i przygotuj stacje do ponownego wykorzystania. * **Odblokowuj nowe lokacje:** W miarę postępów w grze twoje umiejętności sprzątania pozwolą ci uzyskać dostęp do nowych i ekscytujących stacji kosmicznych. * **Stylowy interfejs science fiction:** Zanurz się w świecie eleganckiej technologii i futurystycznej estetyki. * **Intrygująca fabuła:** Odkryj tajemnice stojące za konfliktami z kosmitami oraz znaczenie przywracania stacji do działania. * **Wciągająca rozgrywka:** Połącz satysfakcjonujące mechaniki sprzątania z eksploracją i lekkimi zagadkami, aby przeżyć naprawdę wyjątkową przygodę. Czy podejmiesz wyzwanie i odmienisz przyszłość sprzątania stacji kosmicznych?