Horripilant
Horripilant to inkrementalna wyprawa w głąb lochów wypełnionych zapomnianymi koszmarami. W tym połączeniu idlera, autobattlera i gry logicznej, będziesz walczyć, wydobywać surowce i myśleć strategicznie, przemierzając kolejne poziomy opuszczonego podziemia. Z każdym krokiem będziesz stawał się silniejszy, ale uważaj – potęga ma swoją cenę. Fabuła Budzisz się. Stary, sponiewierany rycerz, zagubiony w najciemniejszym zakątku opuszczonego lochu. Gęste jak smoła powietrze przesyca odór rozkładu. Ściany zdają się szeptać twoje imię. Dziwne drzewo przyciąga twój wzrok. Ledwie kiełek, rosnący na przekór ciemności. Głos każe ci w nie uderzyć. Gałązka odłamuje się i spada na ziemię. Pierwsza z wielu. Zduszone jęki odbijają się echem po pustej klatce schodowej. Wabią cię. Musisz zejść na dół. Taki jest twój cel… Spotkaj dziwaczne postacie, rozwiązuj tajemnicze łamigłówki i przetrwaj wśród koszmarów czających się w każdym cieniu. Czy zdołasz uciec z koszmaru… czy raczej pozwolisz mu się pochłonąć?