Call of the Elder Gods
Nie wszystko jest w porządku na Uniwersytecie Miskatonic. Profesor Harry Everhart próbuje ignorować cienie przemykające w kątach jego pola widzenia, podczas gdy studentkę Evangeline Drayton prześladują niemożliwe sny o artefakcie odkrytym dekadę temu. W poszukiwaniu odpowiedzi para odkryje rewelacje starsze, niż ktokolwiek mógł sobie wyobrazić. Wstrząsające tajemnice Zagadki oparte na obiektach i obserwacji z Call of the Sea powracają z nową głębią. Przeszukuj bogate środowiska w poszukiwaniu wskazówek. Przełączaj się między Harrym i Evangeline, aby rozwiązywać złożone, wieloczęściowe problemy w czasie i przestrzeni. Wybierz własny poziom trudności dzięki przełączalnym wskazówkom, ikonom i wpisom w dzienniku. Oszałamiające dziwy Podróż Harry'ego i Evangeline prowadzi ich od rozświetlonych bibliotek nowoangielskiej rezydencji po czerwone piaski australijskiego interioru, przez mroźne pustkowia i nieziemskie miasta poza czasem. Wszystko to zostało zdumiewająco odwzorowane w silniku Unreal Engine 5, a ścieżka dźwiękowa została skomponowana przez wielokrotnie nagradzanego kompozytora Eduardo De La Iglesia. Cień spoza czasu Podążaj śladami Harry'ego Everharta i Evangeline Drayton, którzy szukają prawdy o zaginionych bliskich i stają twarzą w twarz z istotami wykraczającymi poza ich zrozumienie. Gra Call of the Elder Gods, zainspirowana „Cieniem spoza czasu” H.P. Lovecrafta, przedstawia w pełni ugłosowioną historię o żałobie, rodzinie i zdrowiu psychicznym, w której występują utalentowani Yuri Lowenthal (Spider-Man, Arcane, Final Fantasy VII Rebirth) i Cissy Jones (Firewatch, Starfield, Baldur's Gate III).