Prince of Persia The Lost Crown
Graj w stylową i porywającą platformowo-przygodową grę akcji, osadzoną w świecie mitologicznej Persji, gdzie możesz manipulować granicami czasu i przestrzeni. Graj jako Sargon i z wyjątkowego fechmistrza stań się legendą. Poznaj sztukę akrobatycznej walki i odblokuj nowe moce czasu oraz wyjątkowe superzdolności. OBUDŹ W SOBIE WOJWNIKA Używaj swoich mocy czasu, umiejętności bojowych oraz pokonywania platform, żeby wykonywać zabójcze serie i pokonywać spaczonych przez czas wrogów i mityczne istoty. ZATRAĆ SIĘ NA NIEZWYKŁEJ GÓRZE QAF Poznaj przeklęty świat inspirowany starożytną Persją, pełen ponadczasowych miejsc, i zwiedzaj liczne, szczegółowo odwzorowane obszary, każdy z własną atmosferą, cudami i niebezpieczeństwami. PRZEŻYJ EPICKĄ PRZYGODĘ Zanurz się w fantastycznym świecie mitów perskich w tej intrygującej i wyjątkowej opowieści. Wytężaj głowę, by rozwiązywać zagadki, znajdować ukryte skarby i wykonywać zadania, dzięki którym dowiesz się więcej o tym spaczonym miejscu.