Wolfenstein: The Old Blood (PC)
Mamy rok 1946, a reżim może wkrótce wygrać drugą wojnę światową. Aby odmienić jej losy na korzyść aliantów, BJ Blazkowicz musi wyruszyć na dwuczęściową misję w Bawarii… Część pierwsza Wolfenstein: The Old Blood – Rudi Jäger and the Den of Wolves – rzuca BJ Blazkowicza do walki z szalonym strażnikiem więziennym. Podczas infiltracji zamku Wolfenstein BJ próbuje wykraść współrzędne położenia ośrodka generała Trupiej Główki. W części drugiej – The Dark Secrets of Helga Von Schabbs – nasz bohater udaje się do miasta Wulfburg, gdzie ogarnięta obsesją archeolożka reżimu ekshumuje tajemnicze artefakty grożące uwolnieniem mrocznej i starożytnej mocy. Akcja! Przeżyj dynamiczną walkę z perspektywy pierwszoosobowej od MachineGames i skorzystaj z zupełnie nowego uzbrojenia, takiego jak karabin z zamkiem czterotaktowym, strzelba z roku 1946 czy strzelający granatami Kampfpistole. Uwolnij swój potencjał nowym zestawem profitów umożliwiających wysokooktanową akcję i brutalne powalenia z ukrycia. Przygoda! Podziwiaj zapierające dech w piersiach sceny w niemieckich wioskach, dolinach z niesamowitymi kolejkami górskimi i mostami, mrocznych katakumbach oraz kultowym zamku Wolfenstein. Chwyć metalowe rury w dwie ręce i poruszaj się po świecie, korzystając z zupełnie nowych umiejętności wspinania się. Przerażenie! Zmierz się z nową obsadą złowrogich przeciwników i łotrów, w tym z oddziałami potężnych nowych superżołnierzy, elitarnymi szturmowcami, dronami i najmroczniejszymi tworami reżimu.