Deponia
Studio Daedalic Entertainment, które magazyn GameStar nazwał „niemieckim odpowiednikiem Lucasarts” zaprasza do gry w fantastyczną przygodową grę komediową, której centralnym punktem jest szalona historia miłości Rufusa i Goal. Planeta Deponia to świat, który został zdegradowany do poziomu wielkiego wysypiska śmieci. Jednym z jej mieszkańców jest Rufus z trudem wiążący koniec z końcem swojej żałosnej egzystencji. Rufus należy do najniższej klasy społecznej, skazanej na życie pośród prawdziwych gór śmieci. Cały czas wypatruje szansy dostania się do świata bogaczy, zamieszkujących szybujące wysoko w chmurach miasto. Zdaje się, że los w końcu uśmiecha się tego zarozumiałego nieudacznika, gdy pewnego dnia piękna dama o imieniu Goal z wyższego sektora spada na jedną z niezliczonych stert śmieci. Rufus decyduje się pomóc młodej kobiecie wrócić z powrotem do jej męża. Gdy zauważa, że mąż Goal jest do niego uderzająco podobny, w jego umyśle rodzi się iście demoniczny plan dostania się do świata wyższych sfer. Nie wszystko jednak układa się po jego myśli, gdyż Rufus zaczyna żywić do zagubionej piękności uczucie, które hamuje typową dla niego bezwzględność. Pomóż Rufusowi, biednemu chłopcu ze śmietniska, podbić serce niebiańskiej dziewczyny. Tylko dzięki tej bogatej kobiecie jego snów uda mu się uciec z Deponii i — czego nikt by się po nim nie spodziewał — uratować świat.