Comfy Corners: Unpack and Decorate
Rozpakuj swoje idealne życie w tym przytulnym, inspirowanym stylem hygge symulatorze domu. Zaprojektuj mieszkanie swoich marzeń w relaksującym i medytacyjnym doświadczeniu skupionym na kreatywności, komforcie i osobistym wyrazie. Stwórz wyjątkowy dom z dwoma poziomami, udekoruj każde pomieszczenie zgodnie ze swoim nastrojem, a nawet zaprojektuj ogród lub przestrzeń na zewnątrz. Rozmieść meble, eksperymentuj z połączeniami kolorów i dostosuj atmosferę za oknem, zmieniając oświetlenie i pogodę. Niezależnie od tego, czy tworzysz minimalistyczny loft, miękką skandynawską sypialnię czy tajemniczą piwnicę maga, to jest twoja przestrzeń do swobodnego kształtowania.