Ball Love
Połącz czerwone i niebieskie kule w tej zabawnej grze logicznej, obracaj przeszkody, stwórz idealną ścieżkę i pokonuj coraz trudniejsze wyzwania. Sprawdź swoje logiczne myślenie, precyzję i strategię na 60 poziomach łamigłówki. OBRACAJ PRZESZKODY I ZNAJDŹ IDEALNĄ ŚCIEŻKĘ Wykorzystaj obrót przeszkód, aby zmienić tor i sprawić, by dwie kule się spotkały. POŁĄCZ KULE I UKOŃCZ 60 POZIOMÓW Rozwiąż każdą łamigłówkę sprytnymi ruchami, pokonaj nowe wyzwania i przejdź przez sekwencję coraz trudniejszych poziomów. PROSTA ŁAMIGŁÓWKA DO NAUKI, ALE TRUDNA DO OPANOWANIA Planuj swoje ruchy, odkryj właściwą kombinację i znajdź rozwiązanie, zanim skończą Ci się opcje. Im dalej posuniesz się, tym większe wyzwanie będzie związane z łączeniem kul.