Isle of Reveries
Wciel się w sowę o imieniu Lief i wyrusz w pielgrzymkę ku niebu do opuszczonego Isle of Reveries, gdzie, jak się mówi, każde życzenie może zostać spełnione. W tej inspirowanej stylem retro przygodzie gracze będą walczyć w sześciu tajemniczych lochach, z których każdy ma własną, unikalną tematykę i zagadki, a po drodze spotkają urocze antropomorficzne postacie. Wykorzystaj magię swojej wróżki-towarzyszki, by powielać i tworzyć różne przedmioty w świecie gry, a także odkryj, jak współdziałają one z twoim bogatym zestawem przedmiotów, aby rozwiązywać łamigłówki, nad którymi trzeba się głowić. * ODKRYWAJ ROZLEGŁY ŚWIAT GŁÓWNY I PODBIJAJ LOCHY Osiem różnych biomów w świecie głównym. Sześć różnych lochów, z których każdy ma własną, unikalną tematykę, mechanikę i kluczowy przedmiot. * KOPIUJ I TWÓRZ OBIEKTY Wykorzystaj wróżkę towarzyszącą Liefowi, aby kopiować i tworzyć niezliczone obiekty, używając ich do rozwiązywania zagadek i walki z przerażającymi przeciwnikami. * BUDUJ SPOŁECZNOŚĆ Wznosząc różne budynki, stwórz osadę. Postacie, które Lief uratuje w trakcie gry, przeniosą się do osady, oferując nowe zadania i historie.