Super Woden Rally Edge
Ścigaj się o pierwsze miejsce w spin-offie popularnej serii Super Woden w stylu arcade, który skupia się na rajdach! Uruchom silniki i przygotuj się na drogę na szczyt świata sportów motorowych! Super Woden Rally Edge to spin-off uznanej przez krytyków sagi gier wyścigowych Super Woden, łączącej klasyczną esencję gier zręcznościowych z zaawansowaną technologią i prawdziwą miłością do kultury motoryzacyjnej. Super Woden Rally Edge, gra inspirowana klasykami gatunku, ale posiadająca własną osobowość, przenosi Cię z powrotem do epoki, w której zabawa wykracza poza ścisły realizm. Poruszaj się po świecie za pomocą intuicyjnego interfejsu mapy nadrzędnej i zbieraj szeroką gamę pojazdów – od najmniejszych i najskromniejszych po niepowstrzymane maszyny do pokonywania wzniesień. Kupuj, sprzedawaj, ulepszaj i dostosowuj samochody w swoim garażu, pochwal się umiejętnościami fotograficznymi w trybie fotograficznym, rejestruj swoje czasy i staraj się pobić rekordy innych graczy. Ciesz się różnorodnością środowisk o zróżnicowanym terenie i warunkach pogodowych, z którymi trzeba się zmierzyć, a wszystko to przy akompaniamencie oryginalnej muzyki i w unikalnej, stylizowanej oprawie wizualnej! Ta gra i zawarte w niej treści nie są autoryzowane przez producentów samochodów ani organizatorów wyścigów samochodowych i nie są z nimi powiązane.