Tower Dominion
Łącz różne budynki, bronie, atuty i doktryny, tworząc potężne konfiguracje obronne zdolne przetrwać coraz bardziej niebezpieczne fale przeciwników. W miarę postępów odblokowuj nowe możliwości, rozwijaj swoje strategie w Trybie Rozszerzonym i sprawdź się na wyższych poziomach trudności przygotowanych z myślą o najbardziej wymagających graczach.