Straimium Immortaly
W tej dziwacznej i barwnej hybrydzie roguelite, shmupa i dungeon crawlera z pewnością nie zabraknie bestii i bossów. W Straimium Immortaly staniesz samotnie naprzeciw siłom cesarzowej Queeni, do dyspozycji mając wyłącznie plecak odrzutowy oraz cały bufet uzbrojenia i wzmocnień. Zręczność, precyzja i łupy są twoją jedyną szansą na przeżycie w Cubicusie. Cechy charakterystyczne Świat, jakiego dotąd nie było: odkrywaj dziwaczne, wymagające, wypełnione potworami, proceduralnie generowane pomieszczenia Cubicusa Pixel art nie z tego świata: stary, dobry piksel w nowej, barwnej odsłonie Lataj szybko, byle z wielką spluwą: od lasera jonicznego, po miotające piorunami Electra Casta, w grze znajdziesz ponad 25 broni z możliwością ulepszenia oraz ponad 50 przedmiotów Uwolnij moce ninja: odkrywaj i zdobywaj tajemnicze zdolności shinobi Rozpraw się z wielkimi przeciwnikami: pokonaj bezmiar wielkich bossów, by oczyścić galaktykę ze spaczenia Queeni! Walcz po swojemu: zdobywaj klasy, mutageny, kody i kapelusze. Zmieniaj ziarna i rozmiary poziomów, by spersonalizować swoją grę. Tryb ataku na bossa, tryb najazdu i wiele innych Cała garść statystyk: śledź swoje postępy za pomocą rankingów, osiągnięć oraz kompendium wrogów, bossów, broni, przedmiotów i innych.