Mundaun
Mundaun to pieczołowicie stworzony horror rozgrywający się w mrocznej i odosobnionej dolinie w Alpach, z estetyką opartą o odręczne ilustracje ołówkiem. Eksploruj różne obszary pełne czekających na odkrycie sekretów, przeżyj groźne spotkania, poprowadź pojazdy, skompletuj ekwipunek i rozwiąż wiele dopracowanych zagadek. Kluczowe cechy: Doświadcz unikalnej, ręcznie rysowanej estetyki i zanurz się w górskim świecie, w którym rzeczywistość przeplata się z mitami. Eksploruj zróżnicowane i otwarte poziomy – od zielonych łąk po ośnieżone szczyty. Uważaj na stworzenia zamieszkujące okolicę. Złożony system ekwipunku pozwalający skupić się na gromadzeniu śladów i odkrywaniu sekretów historii. Czynnik odporności na strach leży u podstaw systemu przyczynowo-skutkowego w grze: im bardziej się boisz, tym wolniej się ruszasz. Rozwiązuj zagadki stanowiące część świata wraz z postępami wspinaczki na szczyt. Poznaj ekscentrycznych mieszkańców, używających własnego języka.