Legend of Mana
„Świat można kształtować wyobraźnią! Wiesz o tym?” Legend of Mana to gra RPG akcji, w której możesz przeżyć przygodę w świecie Fa'Diel! Odkryj świat zamieszkany przez różne rasy: ludzi, zwierzoludzi, pirackie pingwiny, mądre smoki i jumi – rasę zmierzającą ku zagładzie. Każda z nich ma własne wartości, a w trakcie tej opowieści dochodzi między nimi zarówno do konfliktu, jak i współpracy. Historia rozwija się w oprawie graficznej, która przywołuje na myśl styl uroczej książki z obrazkami, której towarzyszy magiczna ścieżka dźwiękowa. Cechy gry ◆ System „tworzenia krainy” Umieszczaj na pustej mapie artefakty zdobyte podczas przygód, aby odkrywać nowe miasta i lochy, które przyczyniają się do rozwoju fabuły. W miarę jak mapa wypełnia się życiem, staje się zapisem drogi, którą toczy się twoja przygoda. ◆ 68 różnych wydarzeń Historia składa się z 68 różnych wydarzeń. Kogo spotkasz i gdzie do tego dojdzie? Jak potoczy się twoja opowieść? Wszystko zależy od twoich decyzji. Po ukończeniu wydarzenia nie zapomnij porozmawiać z Li'l Cactusem, który czeka na ciebie w domu! ◆ Bogata, rozbudowana zawartość Ukończenie określonych wydarzeń odblokuje różnorodną zawartość, taką jak możliwość wykuwania broni i zbroi, tworzenia golemów i posiadania zwierzaków. Możesz wyruszyć na poszukiwanie najpotężniejszej broni lub młodych potworów – to, jak grasz, zależy tylko od ciebie.