Quake 4
Poprowadź inwazję na planetę obcych w tym epickim, fabularnym, pełnym akcji FPS-ie od nagradzanych id Software i Raven Software. Uzbrojony w zaawansowaną broń i pojazdy oraz wspomagany przez elitarny oddział marines, ruszasz do serca macierzystej planety Stroggów i walczysz o przetrwanie Ziemi. Jedyną szansą na pokonanie wrogów jest stanie się jednym z nich. Główne cechy: Zagraj w bezpośrednią kontynuację Quake II w tej kampanii fabularnej. Ulepszaj i korzystaj z arsenału zaawansowanej broni, walcząc z armią Stroggów i przebijając się przez ich hordy zmechanizowanymi maszynami kroczącymi i latającymi czołgami. Rywalizuj w trybie dla wielu osób online jako Strogg lub marine w deathmatchu, deathmatchu drużynowym i przejmowaniu flagi.