Fear The Timeloop
Ścigając nieustępliwego seryjnego mordercę, budzisz się w szpitalu, którego nigdy wcześniej nie widziałeś. Twoje ciało nosi ciężką ranę, która zabije cię w ciągu piętnastu minut, jeśli nic nie zrobisz. A jednak nawet po śmierci wstajesz ponownie, zachowując wspomnienia wszystkiego, przez co przeszedłeś. Zdobywaj doświadczenie, adaptuj się i przetrwaj pętlę czasową w tym survival-horrorze z perspektywy trzeciej osoby - Fear the Timeloop. Pomimo krytycznego stanu, musisz stawić czoła jeszcze większemu zagrożeniu: krwiożerczym potworom. Szpital otoczony jest tajemniczymi postaciami, gotowymi zabić każdego, kto odważy się wyjść na zewnątrz. Jedyną osobą, która może ci pomóc, jest zastępczyni szeryfa Rose Watters. Ale ani ona, ani ty nie wiecie, jakie okropności kryją się w ciemnych zakamarkach szpitala Saint Heritage - ani które wspomnienia z przeszłości mogą powrócić. Główne cechy gry: - Pętla czasowa i mechaniki oparte na tym koncepcie. - Elastyczny system umiejętności, który można dostosować do własnego stylu gry. - System dialogów reagujący na wczesne decyzje gracza i wybrany szlak w pętli czasowej. - Elementy metroidvanii, pozwalające wrócić do wcześniej niedostępnych miejsc, aby zdobywać nowe umiejętności i znaleźć cenne przedmioty.