The Wild Eight
Tajemnicza katastrofa samolotu to dopiero początek. Ośmiu ocalałych utknęło w środku bezlitosnej, zamarzniętej pustyni Alaski. Nie pozwól, by cię pochłonęło. Dowiedz się prawdy. Przetrwaj i przeżyj, aby opowiedzieć historię The Wild Eight. W The Wild Eight zawsze bądź w ruchu - to jedyny sposób, by przetrwać i dowiedzieć się, co się stało z tym tajemniczym miejscem. Eksploruj i przetrwaj Wyrusz na przygodę w bezlitosnej arktycznej dziczy i odkryj prawdę o tajemniczej katastrofie samolotu, w której zginęli pasażerowie, którzy przeżyli. Hunt or Be Hunted Zbieraj zasoby, twórz i ulepszaj swój sprzęt na kempingu, unikaj zamieci i walcz ze śmiercionośnymi bestiami, które czają się w lesie. Łup Znajdź anomalie nadprzyrodzone, dziwne laboratoria i opuszczone obiekty, pełne przydatnych łupów i rzeczy, które nie należą do tego świata.