Forever Skies
Forever Skies to pierwszoosobowa postapokaliptyczna gra o przetrwaniu. Graj samodzielnie lub w trybie kooperacji i powróć na Ziemię zniszczoną przez katastrofę ekologiczną. Buduj, lataj, ulepszaj i dostosowuj swój zaawansowany technologicznie sterowiec. Wytwarzaj narzędzia i zbieraj zasoby, aby przetrwać. Staw czoła niebezpieczeństwom na powierzchni i poluj na wirusy, aby wyleczyć tajemniczą chorobę. Zbuduj i kontroluj swój sterowiec Zbuduj, nadzoruj i dostosuj zaawansowany technologicznie sterowiec. Podczas lotu nad powierzchnią zrujnowanej Ziemi będzie to twój dom, warsztat, laboratorium i nie tylko. Zarządzaj swoim sterowcem i zbieraj zasoby, aby go ulepszyć i uczynić wyjątkowym. Zbadaj zniszczone niebo Zbieraj żywność, materiały i zasoby z ruin cywilizacji, aby przetrwać. Wykorzystaj naukę, aby ulepszyć swoje narzędzia, sterowiec oraz technologię i przeżyć w tym wrogim środowisku. Wypełnij swoją misję i znajdź wirusowe patogeny, aby wyleczyć tajemniczą chorobę, na którą cierpią ostatni ludzie pozostawieni na orbicie. Przebij się przez pył Zejdź pod chmury toksycznego pyłu pokrywającego Ziemię, aby odkryć nowy, dziwny świat – pod naszą nieobecność planeta znacząco się zmieniła. Zmierz się z wyewoluowaną fauną i florą i poluj na wirusowe patogeny, rzadkie zasoby oraz cenne obiekty badań, aby kontynuować swoją misję Tryb dla jednej osoby i kooperacja online Eksploruj i wypełnij swoją misję na zrujnowanej Ziemi w trybie dla jednej osoby lub graj ze znajomymi w kooperacji online dla maksymalnie 4 graczy.