Commander ’85
"13 maja 1985 - Dziś są moje URODZINY!!! Dostałem od mamy najlepszy, najwspanialszy prezent ever! Commander 85 - super-nowoczesny komputer z prawdziwą sztuczną inteligencją! Jest bardzo mądry, można z nim rozmawiać i grać w gry. Niech no tylko chłopacy go zobaczą!" Commander 85 to thriller sci-fi o pozornie zwyczajnym prezencie urodzinowym, który na zawsze zmieni życie bohaterów i zburzy spokój sennych przedmieść Chicago. Nie będziesz jednak sam, gdy wojskowe eksperymenty wymkną się spod kontroli, a świat stanie na progu wojny nuklearnej. Razem z paczką przyjaciół i z pomocą szalonego naukowca nie tylko spróbujesz doprowadzić do zakończenia Zimnej Wojny, ale i odkryć tajemnice komputerów marki Commander i sekretu incydentu w Roswell. Zdecyduj o losach świata dzięki zaawansowanemu systemowi ingerencji w sztuczną inteligencję komputera - wpływaj na jego sympatię i zaufanie do ciebie, słuchaj jego złośliwych komentarzy, a nawet kłótni z twoimi rodzicami! Dzięki setkom możliwości i losowym elementom otoczenia i fabuły, każda rozgrywka będzie inna, a Twoje wybory doprowadzą do jednego z trzech zakończeń. Wsiąknij w klimat polskich imigrantów w USA, poznaj ich kulturę i problemy z jakimi muszą się zmierzyć. Pamiętaj jednak, że wszyscy rodzice są tacy sami, niezależnie od pochodzenia - wzbudź w sobie uczucie nostalgii i przypomnij sobie własne dzieciństwo dzięki licznym sytuacjom losowym - od rozmów na temat szkoły, po narzekanie, że zbyt dużo czasu spędzasz przed komputerem. Wykonuj zadania poboczne zlecane przez rodziców, które co prawda utrudniają ci uratowanie świata, ale chociaż oddalają szlaban na komputer i wyjścia z domu.