Northgard
Po latach niestrudzonej eksploracji dzielni wikingowie odkryli Northgard – nowy ląd pełen tajemnic, niebezpieczeństw i bogactw. Najdzielniejsi mieszkańcy północy wypłynęli ku nowym brzegom, by je zbadać i podbić. Przyniosą w ten sposób sławę swemu klanowi, a dzięki walce, handlowi lub oddaniu bogom zapiszą się na kartach historii. To wszystko pod warunkiem, że uda im się odeprzeć ataki wędrujących po Northgardzie straszliwych wilków i nieumarłych wojowników, obłaskawić lub pokonać giganty i przetrwać najmroźniejsze zimy, jakie zna Północ.