Order Automatica
Order Automatica to mroczny taktyczny roguelite, w którym automatyczne bitwy wygrywa się jeszcze przed ich rozpoczęciem. Buduj śmiercionośne synergie na małej rytualnej planszy 3x3, ostrożnie ustawiaj jednostki, manipuluj polami i przygotuj się na brutalne starcia z demonicznymi przeciwnikami. Każdy ruch ma znaczenie. To, co początkowo wydaje się proste, szybko zamienia się w głęboką grę opartą na: pozycjonowaniu, wyczuciu czasu, łączeniu jednostek, efektach pól, kombinacjach reliktów, klątwach, oraz synergiach zdolnych całkowicie złamać rozgrywkę. Przeciwnicy atakują automatycznie, ale zwycięstwo zależy wyłącznie od Twojego planowania. Jedno sprytne ustawienie może wywołać niszczycielską reakcję łańcuchową. Jeden błąd może zakończyć cały run. Eksperymentuj z zupełnie różnymi buildami, dostosowuj się do nieprzewidywalnych starć i odkrywaj strategie, które całkowicie zmieniają sposób gry. Mała plansza. Nieskończone możliwości. Jak szachy z demonami.