Warshift 2: Machines of Madness
Warshift 2: Machines of Madness to wyjątkowe połączenie elementów strategii, akcji i RPG. Zbuduj bazę, zarządzaj oddziałami, mechami, pancernikami i lotniskowcami, a następnie zejdź na pole bitwy, by trzymać wroga na muszce w dynamicznych starciach i personalizować swoich Bohaterów (awatary bojowe). HYBRYDOWA ROZGRYWKA ACTION-RTS Przełączaj się w czasie rzeczywistym między trybem akcji TPP a trybem strategicznym na polu bitwy Rozgrywka RTS: zarządzaj oddziałami, lotniskowcami i pancernikami Dynamiczne bitwy: twoja armia przeciwko hordom maszyn TAKTYKA CIĘŻKICH JEDNOSTEK Twórz i dowodź armią, budynkami oraz wieżami obronnymi Element ekonomiczny: wydobycie surowców i produkcja energii są kluczem do zwycięstwa Element taktyczny: kieruj ciężkimi jednostkami, lotniskowcami i latającymi pancernikami, siejąc masowe zniszczenie Wzywaj orbitalną broń masowego rażenia PERSONALIZACJA Personalizuj, ulepszaj i rozwijaj systemy Bohaterów Dziesiątki broni i ulepszeń dla każdego Bohatera Każdy bohater ma unikalną superumiejętność i własną broń Nowy typ dodatków dla Bohaterów: drony/wieżyczki wsparcia ŚRODOWISKA Środowiska lądowe, powietrzne, wodne, wulkaniczne, podwodne i kosmiczne Kampanie dla jednego gracza, w tym interaktywne misje szkoleniowe Niestandardowe potyczki z SI – nieskończone kombinacje i wysoka regrywalność FABUŁA W niedalekiej przyszłości ludzkość staje w obliczu agresywnej biomechanicznej cywilizacji, zdeterminowanej, by pochłonąć wszelkie formy życia. Planety pogranicza zamieniają się w pola bitew, na których bojowe cyborgi, ciężkie maszyny i bioinżynieryjne bestie walczą o każdy metr terytorium. Gracze wcielają się w dowódców, którzy mogą zarówno prowadzić armie z góry, jak i osobiście ruszyć do walki, sterując jednostkami bohaterów w czasie rzeczywistym. Twoją misją jest powstrzymanie inwazji, budowa umocnień i odwrócenie losów konfliktu w zakrojonych na szeroką skalę operacjach naziemnych i kosmicznych. Światy upadają. Armie ewoluują. Przyszłość jest w twoich rękach!