She Wants Me Dead
Lula jest przeciętnym kotem, który okazuje się być mistrzem inżynierem. Jej pułapki są skomplikowane i wymagają pełnego skupienia. Nie oczekuj litości i spodziewaj się wielu niespodzianek. Bezlitosny, ale satysfakcjonujący Rytm jest kluczem do przetrwania Maxa. Jeśli pozwolisz, by cię poprowadził, być może uda mu się ujrzeć światło dzienne. Ta platformowa gra rytmiczna 2D nie ułatwi ci tego zadania.