Hellbreachers
Udaj się w podróż do piekła i z powrotem w tej grze akcji z przewijaniem ekranu! Platformówka pełna akcji w stylu retro zyskuje nowoczesne ulepszenie: zaawansowane tworzenie postaci i postępy RPG. Wybierz jednego z trzech bohaterów, a następnie dostosuj go do swojego stylu gry przy użyciu dziesięciu unikatowych specjalizacji. Tak powinny wyglądać przygody! Niezależnie od tego, czy preferujesz bezpośrednią walkę w zwarciu, dystans czy rzucanie czarów, możesz za każdym razem modyfikować strategię podbijania śmiertelnych głębin Hellbreachers. 50 poziomów w 10 unikatowych lokalizacjach – Hellbreachers oferuje prawdziwe bogactwo zawartości do zbadania. Połączmy to z płynnymi animacjami w stylu pixel art oraz pełnymi wyzwań walkami z bossami... oto przygoda, którą możesz zachwycać się raz za razem!