The Last Door - Complete Edition
Poczuj się naprawdę sam pośród mroku w wielokrotnie nagradzanej grze przygodowej typu point-and-click, cechującej się niską rozdzielczością i wysokim suspensem. Anglia epoki wiktoriańskiej: gdy Jeremiah Devitt otrzymuje list zawierający zagadkową wiadomość od dawnego szkolnego druha, Anthony'ego Beechwortha, zaczyna odczuwać niepokój. Wyrusza do opuszczonej posiadłości, gdzie niebawem przypomni sobie głęboko skrywane sekrety z czasów dziecięcych i odkryje tajemnice niepisane żadnemu śmiertelnikowi... The Last Door: Complete Edition zawiera 8 przerażających epizodów okultystycznej grozy nie z tego świata, na przestrzeni których zgłębisz najmroczniejszy z sekretów wiktoriańskiej Anglii. Wydanie wzbogacono o nowe sceny i łamigłówki, udoskonaloną grafikę, dodatki do odblokowania i odświeżone udźwiękowienie. Zapuść się w prastare posiadłości, podupadające kamienice i podziemne labirynty, polegając jedynie na świetle swej lampy i szkle powiększającym. Czy masz odwagę otworzyć ostatnie drzwi?