Treasures Of The Roman Empire
Pod ziemią lub na powierzchni, będziesz miał pełne ręce roboty próbując ukończyć różne scenariusze. Stajnie, koncerty, bar, kino, port, market, las, festyn, Circus Maximus i wiele więcej! O tak, twoim celem jest zebranie wszystkich ukrytych przez Rzymian skarbów. Gwarantowana zabawa nadająca się dla całej rodziny! - Zwiedzisz jedne z najpiękniejszych zabytków Rzymu - Logiczne i zręcznościowe mini gry jak obrazki logiczne, "znajdź różnicę", kółko i krzyżyk, ukryte obiekty, wyścigi konne i wiele więcej! - 31 poziomów wypełnionych humorem! - zaproszone gwiazdy - zawiera soundrack autorstwa Matthew Malleya, członka-założyciela multiplatynowego zespołu Counting Crows!