FreeMind S.A.Symulatory
„Pool Cleaning Simulator to gra czyściciel przypominający symulator PowerWash, w której używasz różnych narzędzi, aby brudne baseny lśniły czystością”. Gra odtwarza cały proces czyszczenia, szorowania i konserwacji różnych basenów, od luksusowych przydomowych przystani po społecznościowe kompleksy pływackie. Wciel się w rolę wirtualnego czyściciela basenów i podejmij wyzwanie przekształcenia brudnych, zaniedbanych basenów w lśniące oazy relaksu. Kluczowe funkcje symulatora czyszczenia basenu Realistyczna symulacja Zanurz się w najbardziej autentycznym doświadczeniu czyszczenia basenu w historii, wraz z realistyczną fizyką wody i realistycznymi narzędziami do czyszczenia. Zróżnicowane środowisko Spotkaj szeroką gamę typów basenów, z których każdy oferuje unikalne wyzwania. Od basenów mieszkalnych otoczonych bujnymi ogrodami po ogromne baseny komercyjne – każdy scenariusz to świeża przygoda. Relaksująca rozgrywka Ciesz się kojącą rozgrywką, która łączy interakcje medytacyjne z poczuciem spełnienia, będąc świadkiem przemiany brudnych basenów w dziewicze zakątki. Junkyard Builder Zacznij od zera i zbuduj własne imperium złomowiska w realistycznej, pierwszoosobowej symulacji recyklingu, renowacji i zarządzania firmą. W Junkyard Builder przejmujesz podupadłe złomowisko i przekształcasz je w prosperujący zakład przemysłowy. Szukaj cennych przedmiotów, przetwarzaj materiały, odzyskuj zapomniane skarby i rozwijaj swój biznes krok po kroku. Każdy złom ma potencjał — jeśli wiesz, jak go wykorzystać. 🔧 Od złomu do zysku Twoja podróż zaczyna się od małego, zaniedbanego złomowiska i ograniczonej liczby narzędzi. Eksploruj, zbieraj i przetwarzaj złom, aby generować dochód, a następnie inwestuj zarobione pieniądze w lepszy sprzęt i ulepszenia. Zmieniaj bezwartościowe śmieci w cenne zasoby i buduj samowystarczalny biznes oparty na mądrych decyzjach i wydajnych przepływach pracy. 🔍 Eksploruj i odkrywaj Opuść swoje podwórko i udaj się w różne miejsca pełne porzuconych przedmiotów i ukrytych możliwości. Każda wyprawa może przynieść Ci nagrodę w postaci: Starych pojazdów czekających na odzyskanie Mebli gotowych do renowacji Ukrytych wartościowych przedmiotów, takich jak gotówka, rzadkie przedmioty lub cenne materiały Każda wyprawa to hazard - czy trafisz na złoto, czy wrócisz z pustymi rękami? ♻️ Recykling i automatyzacja Przetwarzanie złomu jest sercem Twojej działalności. Sortuj materiały, korzystaj ze specjalistycznych maszyn i optymalizuj łańcuch produkcyjny, aby zmaksymalizować zyski. W miarę postępów odblokowuj zaawansowany sprzęt i systemy automatyzacji, które przekształcą Twój złomowisko w wydajną przemysłową potęgę.