Black Flower
Black Flower to strategiczny roguelike o przetrwaniu i rozwoju w kruchym ogrodzie. Poprowadź swój ogród przez magiczny kalendarz, podejmując codzienne decyzje w obliczu nieprzewidywalnych warunków pogodowych. Każdy dzień przynosi nowe ryzyko i możliwości, zmuszając cię do zarządzania zasobami, ochrony kwiatów i dostosowywania się do ciągle zmieniającego się świata. W centrum twojej podróży znajduje się jedno czarne nasiono — rzadka i tajemnicza szansa na zmianę losu, jeśli zdołasz doprowadzić je do rozkwitu. Każda rozgrywka jest inna. Umiejętności mają znaczenie, ale sukces nigdy nie jest gwarantowany.