Sea of Dreams
Witamy na pokładzie Sea of Dreams! Statek, który zabierze cię w rejs przez lata 40., gdzie przeżyjesz swój najgorszy koszmar. – Klasyczna przygodówka – Sea of Dreams posiada cechy przygodówki w stylu retro z gatunku „wskaż i kliknij” i nie będziesz się przy niej nudzić. Odkrywaj wskazówki, rozwiązuj łamigłówki i eksploruj pusty statek za pomocą prostego, intuicyjnego sterowania. – Zawiłe łamigłówki – Ścieżka przed tobą jest usłana łamigłówkami i zagadkami, które wystawią na próbę twoje umiejętności rozwiązywania problemów. Sprawdzaj wszystko, co napotkasz na swej drodze i używaj właściwych wskazówek, aby poradzić sobie z przeszkodami. – Samotna podróż – Na pokładzie Sea of Dreams nie ma nikogo poza tobą, kto mógłby odkryć jego upiorne korytarze i splądrowane pokoje. Eksploracja może napawać strachem, ale to jedyny sposób na znalezienie wyjścia. – Nastrojowa oprawa wizualna – Prosta, ale stylowa grafika Sea of Dreams ma na celu wywołanie poczucia niesamowitej samotności. – Sugestywna atmosfera – Każdemu krokowi towarzyszy tajemnicza ścieżka dźwiękowa, która trzyma w napięciu podczas odkrywania niezbadanych ścieżek, rozwiązywania trudnych zagadek i pogrążania się coraz głębiej w poszukiwaniu odpowiedzi na pytanie, co stało się ze wszystkimi na pokładzie. Sea of Dreams to przygodowy horror z zagadkami, w którym eksplorujesz puste i ciemne korytarze luksusowego statku wycieczkowego w stylu retro. Szukając drogi do bezpieczeństwa, musisz kierować się jedynie wskazówkami, które znajdziesz po drodze. Każdy odkryty przedmiot pomoże ci poskładać w całość to, co wydarzyło się na pokładzie Sea of Dreams. Ale nie będzie to takie proste. Z każdym krokiem, coraz bardziej ulegając własnej ciekawości, odkryjesz nowe zagadki i łamigłówki. Rozwiązanie ich to jedyny sposób, by iść naprzód. Sprawdź swoje umiejętności rozwiązywania problemów i rozwikłaj tajemnicę zniknięcia pozostałych pasażerów i załogi. Po wieczorze pozornie niekończącej się zabawy, budzisz się i odkrywasz, że jesteś jedynym żywym pasażerem przemierzającym straszne korytarze statku. twoja pierwsza wskazówka? Ślady krwi i porozrzucane bagaże zaśmiecające pomieszczenie jeszcze do niedawna tętniącego życiem statku wycieczkowego. Otaczająca cię sceneria sprawia, że twój cel staje się jasny. Znajdź wyjście i wezwij pomoc. Weź głęboki oddech. Odważ się przemierzyć puste korytarze. Przeszukaj każdy zakamarek, by znaleźć wskazówki. Odkryj, co przemieniło Sea of Dreams w statek koszmarów.