Ufouria: The Saga 2
Upyo! Co słychać? Ufouria od SUNSOFTU powraca! – Prawdziwa ewolucja oryginalnej Ufourii! Przemierzaj mięciutki świat Ufourii wraz z załogą z oryginalnej gry w tej skupiającej się na eksploracji zręcznościówce. Nowi fani również są mile widziani w tym pluszowym uniwersum! – Wyrusz na przygodę w szalonym świecie pluszowej Ufourii! Dawne pikselowe postacie i plansze zyskały teraz urok mięciutkiego filcu, ale hołdem dla oryginalnej gry jest zastosowana w nowej odsłonie Ufourii paciorkowa grafika. Jeśli znasz pierwotną wersję, podczas rozgrywki wypatruj podobieństw i różnic! – Inne poziomy przy każdej rozgrywce! Poziomy znane z oryginalnej gry zmieniają się teraz losowo przy każdej rozgrywce, co sprawia, że nieustannie stawiasz czoła nowym wyzwaniom! Nowi członkowie załogi zapewniają dostęp do nieznanych miejsc, nawet takich, których nie było w oryginalnej grze! – Popoony to teraz superpotężny środek do czyszczenia! Nowe zagrożenie… Oto nadciąga ohydny Bumyon! Przykleja się do wszystkiego i sprawia dużo problemów, ale Hebe i członkowie załogi mogą z nim walczyć za pomocą Popoonów. Sprzątaj Bumyony zaśmiecające planetę i pokrzyżuj plany nikczemnemu Utsujinowi! * Odwiedź niewidziany wcześniej dom Hebe! * Spotkaj postacie, które dotychczas można było zobaczyć wyłącznie w artbookach Ufourii! * Kolekcja umożliwia ci zdobycie szczegółowych informacji o wrogach!