Ascend to ZERO
[Przegląd gry] Ascend to ZERO to nagięty czasowo roguelike, w którym posiadasz moc manipulowania czasem i torowania sobie drogi na sam szczyt. Wciel się w unikalne awatary, władaj potężną bronią oraz przedmiotami i doświadcz dynamicznej progresji, w której Twój „build” ewoluuje z każdą kolejną próbą (runem). [Fabuła] W roku 22XX ludzkość zbudowała ogromne, podziemne Laboratorium Czasu, aby opanować podróże między epokami. Jednak gdy portal do przyszłości w końcu się otworzył, to nie nadzieja ich powitała – lecz czysta rozpacz. Legion niezidentyfikowanych mechanicznych potworów wdarł się przez portal, obracając cywilizację w ruinę. Aby zapobiec nadchodzącej apokalipsie, ludzkość stworzyła „Chrono Child” – jedyną istotę zdolną do podróży wstecz w czasie. Mechaniczny legion najechał laboratorium w dniu jej przebudzenia – tak, jakby przewidzieli jej narodziny. W desperackim odruchu dyrektor laboratorium wrzucił „Chrono Child” w szczelinę czasu, aby ocalić ją przed nacierającymi maszynami. Teraz, uwięziona w zrujnowanej przyszłości z pofragmentowanymi wspomnieniami, pozostaje ostatnią ocalałą. Z pomocą tajemniczego sojusznika musi wyruszyć w podróż w przeszłość, aby pokonać potwory i przywrócić ład w zdruzgotanym świecie.