Grinch 2: Ratowanie Świąt
Wszyscy Ktosie w Ktosiowie świętują, śpiewają i bawią się. Tym razem Grinch nie może się doczekać, aby do nich dołączyć! Mając serce większe o trzy rozmiary chce udowodnić, że się zmienił, dekorując najbardziej olśniewającą choinkę w historii. Wciel się w Grincha i skacz po zaśnieżonych trójwymiarowych światach, zbierając lśniące ozdoby choinkowe. Pokonaj platformowe wyzwania i opanuj gadżety Grincha, od Rakietowych Łyżew po Budowniczego Śnieżnych kul. Wyrusz na przygodę samodzielnie lub w trybie współpracy, odkrywając świat wraz z Maxem, od jaskini Grincha po Ktosiowo, przechytrzając po drodze sprytnych przeciwników. Pokaż Ktosiom swego świątecznego ducha i niech w całej krainie zapanuje radość.