ChildStory
Małe miasteczko na dalekiej północy prowadzi swoje życie: przygotowuje się do Festiwalu Nowej Gwiazdy, dekoruje ulice i świętuje. Festiwal jest nierozerwalnie związany z cyklem, który powtarza się miesiąc po miesiącu. A Sonya stoi w jego centrum. Jest częścią historii, którą wciąż próbuje zrozumieć. Miła dziewczyna o bystrym umyśle i niezliczonych pytaniach szuka odpowiedzi wśród śniegu i świateł. Sonya pomaga przyjaciołom, poznaje nowych ludzi, eksploruje ukryte zakątki, walczy z duchami i rozwiązuje zagadki. Działa, mając nadzieję, że jej czyny doprowadzą do zrozumienia. Cechy gry: * Izometryczna przygoda z detaliczną pixel art, która ożywia przytulny, pełen życia świat * Walki z duchami i bossami, które wystawiają na próbę refleks i spryt * Zagadki i wyzwania dla miłośników eksploracji * Pamiętne postacie z własnymi historiami: rozmawiaj, pomagaj i buduj przyjaźnie * Nastrojowa ścieżka dźwiękowa, która ogrzewa serce i pozostaje w pamięci Cykl trwa dalej.