Poznaj tajemnice przestępczego półświatka South Parku wraz z Szopem i Przyjaciółmi – oddaną grupą stróżów prawa powołaną przez Erica Cartmana znanego jako Szop. Dołącz do Mysteriona, Narzędnika, Człowieka Latawca i innych bohaterów, by wspólnie zmierzyć się z siłami zła, a Szop dołoży wszelkich starań, by jego zespół trafił do grona najbardziej uwielbianych superbohaterów w historii.