Santa Flappy Inn
Przygotuj się na pełną zabawy, wyzwań i świąteczną przygodę! Czy uda Ci się pokonać wszystkie poziomy i dotrzeć do finałowego wyzwania? Ta gra casualowa to idealny wybór, aby cieszyć się wolnym czasem z nutką świątecznej magii! ROZGRYWKA: Gra jest prosta, wymaga tylko jednego polecenia, ale oferuje ekscytujące wyzwania w miarę postępów. Unikaj przeszkód i sprawdzaj swój refleks! Wraz z kolejnymi poziomami poziom trudności rośnie, gwarantując godziny zabawy! CECHY: - Motyw świąteczny: Lataj po niebie z Mikołajem, skacząc między przeszkodami, gdy dostarcza prezenty wszystkim! Świąteczna atmosfera oczaruje Cię na każdym poziomie. - Odblokuj nowe postacie: Zbieraj monety w trakcie gry, aby odblokować nowe postacie, z których każda ma unikalne umiejętności i grafikę. - 9 Magicznych Motywów: Gra oferuje dziewięć unikalnych motywów, każdy z własną ścieżką dźwiękową, w tym klasyczne kolędy, które tworzą jeszcze bardziej wciągającą atmosferę. NAJLEPSZA GRA ŚWIĄTECZNA CASUAL! Poczuj magię świąt Bożego Narodzenia, sprawdzając swoje refleksy, bawiąc się z Mikołajem i ciesząc się wspaniałymi przeżyciami. Na co czekasz? Przeżyj magię świąt z tą zabawną i wymagającą grą!