Warrior Cats: Clans of the Forest
Zamów w przedsprzedaży i odbierz ekskluzywny pakiet Warrior Cats: Clans of the Forest - The Purrfect Look Pack, w którym znajdziesz dodatkowe unikalne elementy dla swojego kota Warrior Cats: Clans of the Forest to przygodowa gra akcji osadzona w świecie nieokiełznanej, dzikiej natury z uwielbianej serii książek Wojownicy (Warrior Cats). Staw czoła różnorodnym misjom, by zdobyć uznanie swojego klanu i walcz z innymi klanami w rozgrywce turowej, by twoja kocia postać rosła w siłę i stała się legendą! Ucz się nowych ruchów bojowych i pokonuj przeciwników wszelkiej maści, w tym myszy, wiewiórki, borsuki i inne istoty, na swojej drodze do epickich walk z bossami. Stań się zbieraczem i znajduj materiały, z których wytworzysz przydatne przedmioty w swoim schronieniu. Przemierzaj słynne terytoria: gęste lasy Klanu Pioruna, przyrzeczne mokradła Klanu Rzeki, sosnowe lasy i bagna Klanu Cieni oraz przestrzenne wrzosowiska Klanu Wiatru. Twoja wyprawa zaprowadzi cię również do legendarnych świętych miejsc, takich jak Księżycowa Sadzawka czy Wyspa. Wspinaj się na drzewa, przemykaj przez leśne poszycie, rozwiązuj łamigłówki i odkryj tajemnice Klanu Gwiazdy. ORYGINALNA FABUŁA Przeżyj zupełnie nową przygodę, pełną słynnych kotów i lokalizacji z serii Wojownicy. STWÓRZ WŁASNEGO KOTA-WOJOWNIKA Z pomocą kreatora kotów nazwij i stwórz swojego własnego kota-wojownika. CECHY GRY: * 3 typy gry: tryb przepowiedni, tryb obrońcy, tryb potyczek. Tryb przepowiedni – cztery oryginalne opowieści o wyzwaniach i udrękach klanowego życia. Tryb obrońcy – sprawdź, jak długo wytrzymasz w bitwie przeciwko najwaleczniejszym przeciwnikom w grze. Tryb potyczek – asynchronicznie walcz z innymi graczami onilne. * Stwórz własnego, wyjątkowego kociego wojownika – czekają miliony możliwych kombinacji! * 6 kultowych lokalizacji z serii książek: terytorium Klanu Pioruna, terytorium Klanu Rzeki, terytorium Klanu Cieni, terytorium Klanu Wiatru, Księżycowa Sadzawka oraz Wyspa * System walki turowej, w potyczkach nawet 3 kontra 3. * 75 unikalnych ruchów bojowych do odkrycia i odblokowania. * Interakcje z 9 kotami z uwielbianej serii. * Różnorodni przeciwnicy: zajadłe borsuki, nikczemne lisy, budzące respekt dobermany, rywale z innych kocich klanów i wiele więcej. * Trop i poluj na ptaki, króliki, wiewiórki i inne ofiary. * Asynchronicznie odwiedzaj bazy znajomych online. * Możesz również pomagać znajomym w tworzeniu przedmiotów lub wesprzeć ich, podarowując potrzebne zasoby i surowce. * Każda rozgrywka jest inna, ponieważ postaci, misje i wątki są generowane proceduralnie.