Gravity Ball Survive
Gravity Ball Survive to zręcznościowa gra akcji, łącząca refleks z survivalem, w której kontrolujesz piłkę i zmieniasz grawitację, aby unikać przeszkód, unikać kolców i zbierać gwiazdki. Sprawdź swój refleks, utrzymaj piłkę na torze i postaraj się osiągnąć jak najwyższy wynik, ponieważ poziom trudności stale rośnie. ZMIENIAJ GRAWITACJĘ, UNIKAJ KOLCÓW I PRZEŻYJ JAK DŁUGO. Dotykaj, aby zmieniać grawitację i spraw, aby piłka poruszała się w górę lub w dół w odpowiednim momencie, unikając przeszkód pojawiających się przed Tobą. POKONAJ SWOJE LIMITY I OSIĄGNIJ NAJWYŻSZY WYNIK. Im dalej posuwasz się naprzód, tym gra staje się szybsza i trudniejsza. Każdy ruch wymaga precyzji, uwagi i szybkiego refleksu, aby przetrwać. ZBIERAJ GWIAZDKI I ODBLOKOWUJ NOWE PIŁKI. Gwiazdki zebrane podczas meczów można wykorzystać do zakupu nowych piłek w sklepie, co pozwala dostosować rozgrywkę do własnych potrzeb i pobić własne rekordy. Przygotuj się na dynamiczną i wciągającą grę zręcznościową pełną grawitacji, przeszkód, refleksu i przetrwania. Jak długo uda Ci się przetrwać?