Acceptance
Narracyjny horror psychologiczny o przerażających konsekwencjach samobójstwa kogoś bliskiego. Wciel się w pracownika biurowego, który musi stawić czoła strasznym zdarzeniom związanym z samobójstwem żony. Poradź sobie z upiornymi konsekwencjami pięciu etapów żałoby – odrzucenie, gniew, negowanie, depresja i na końcu akceptacja w tym klimatycznym thrillerze psychologicznym 2D. Historia skupia się na społecznym problemie samobójstwa i opowiada o relacji osób, które są czymś zagrożone. Cechy: * Narracyjny thriller psychologiczny. * Nacisk na samobójstwo i osoby, którym coś grozi. * Wciągająca historia i rozbudowane postacie. * Oryginalna grafika i ścieżka dźwiękowa.