METAL GEAR SOLID 4: Guns of the Patriots - Master Collection Version
Niewiarygodne napięcie towarzyszące próbie infiltracji i uniknięcia wykrycia. Seria Metal Gear – to zwieńczenie gatunku „stealth action”. Zanurz się w serii Metal Gear, stanowiącej zwieńczenie gatunku gier „stealth action”, dokonując infiltracji, unikając wrogów i wykonując misje. Akcja gry toczy się pięć lat po incydencie w Big Shell z „METAL GEAR SOLID 2: Sons of Liberty” – w świecie, w którym wojna to biznes. By położyć kres planom Liquid Ocelota, legendarny Solid Snake musi stanąć do ostatniego boju. Starcie z Liquidem i organizacją Patriots zmierza do końca, a pleciona przez całą serię sieć intryg, zostaje rozwikłana! 【FABUŁA】 WOJNA ZMIENIA SIĘ W BIZNES. W epoce, w której nad światem zapanowały PMC (najemne organizacje militarne), wojna stała się biznesem i kołem napędowym gospodarki. Czołową piątką PMC zza kulis steruje Liquid Ocelot, nieustannie podsycający płomienie konfliktów, by wywrócić porządek świata i zmienić go w raj dla żołnierzy – realizując w ten sposób cel samego Big Bossa. Wczuj się w przyświecający grze motyw „Sense” i zobacz, jak noszący w sobie geny Big Bossa Solid Snake toczy swój ostatni bój. ---------- Gra zawiera także Screenplay Book – ze scenariuszem „Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots” oraz Master Book – biblię gry, zgłębiającą fabułę oraz postacie. [Gra] Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots *Wersje przeznaczone na inne rynki można pobrać oddzielnie ze sklepu. [Zawartość cyfrowa] Metal Gear Solid 4 Database Metal Gear Solid 4: Screenplay Book Metal Gear Solid 4: Master Book *Dostępne z poziomu menu startowego. ---------- 【Dodatek dla zapisu danych z METAL GEAR SOLID: MASTER COLLECTION Vol.1】 Jeśli posiadasz zapisy gier zawartych w kolekcji METAL GEAR SOLID MASTER COLLECTION Vol.1, otrzymasz dodatkowe przedmioty do wykorzystania w grze. ・ Dodatek do „Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots”: Gold Camouflage *Dodatek można otrzymać po uruchomieniu tej gry. * Wymaga to obecności na konsoli używanej do tej gry zapisu danych z tytułów wchodzących w skład wydania METAL GEAR SOLID: MASTER COLLECTION Vol.1, wykonanych za pomocą tego samego konta. *Dodatek można otrzymać także w przypadku, gdy najpierw rozpoczniesz grę w ten tytuł, a dopiero później – w tytuły z METAL GEAR SOLID: MASTER COLLECTION Vol.1.