Swipe to Color
Przesuwaj, aby poruszać piłką, poruszaj się po ścieżkach i zmieniaj każdy kafelek w kolorowy obszar. W grze „Przesuń, aby pokolorować” każdy ruch wymaga strategii, precyzji i logicznego myślenia, aby wypełnić całą planszę i ukończyć poziomy. PRZESUWAJ, KOLORUJ I UZUPEŁNIAJ PLANSZĘ. Użyj przesuwania, aby sterować piłką i pokolorować wszystkie kafelki po drodze. POKONUJ CORAZ TRUDNIEJSZE ŁAMIGŁÓWKI. Zaplanuj swoje ruchy, znajdź właściwą ścieżkę i wypełnij wszystkie obszary, nie zostawiając żadnych kafelków. 51 POZIOMÓW, KTÓRE SPRAWDZĄ TWOJE UMIEJĘTNOŚCI. Podejmuj wyzwania, odblokowuj nowe poziomy i spróbuj opanować całą grę w tej swobodnej łamigłówce pełnej logiki, ruchu i precyzji.