Heroes of Might and Magic II - Gold Edition
Lord Ironfist nie żyje, a Królestwo pogrążyło się w brutalnej wojnie domowej wywołanej przez jego walczących synów. Stawką jest najwyższa nagroda: kontrola nad ziemią i sukcesja tronu królewskiego. Czy wesprzesz nikczemnego uzurpatora i poprowadzisz armie zła, czy pozostaniesz lojalny wobec prawego księcia i uwolnisz lud od tyranii?